Biedronka wprowadziła stanowisko Rzecznika Klienta. To pierwsza inicjatywa w polskiej branży handlu detalicznego, która podkreśla znaczenie relacji z klientami

Sieć Biedronka wprowadziła w Polsce stanowisko Rzecznika Klienta. To pierwsza taka inicjatywa w polskiej branży handlu detalicznego, która podkreśla znaczenie relacji z klientami. Misję wspierania klientów Biedronki powierzono Magdalenie Koralewskiej.

Codziennie ponad trzy tys. sklepów sieci Biedronka zlokalizowanych w całej Polsce odwiedza ponad cztery miliony klientów. Chcąc budować jeszcze lepsze relacje, Biedronka z własnej inicjatywy powołała Rzecznika Klienta. Po raz pierwszy w historii polska sieć handlowa oddaje do dyspozycji klientów konkretną osobę, której rolą jest reprezentowanie ich głosu.

Klienci są głównym powodem, dla którego istniejemy i to oni decydują o sukcesie naszej firmy. Dlatego, aby zagwarantować im jak najwyższy poziom zadowolenia, robimy absolutnie wszystko, żeby profesjonalizować obsługę klienta w naszych sklepach oraz w ramach istniejących struktur dedykowanych do obsługi klienta, a także w świadomości każdego z pracowników podczas wykonywania codziennych obowiązków - zaznacza Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins Group.

Rzecznikiem Klienta Biedronki została Magdalena Koralewska, która od ponad 20 lat związana jest z firmą. Jest dostępna dla wszystkich klientów sieci Biedronka w Polsce jako najwyższa instancja, do której mogą zgłosić się ze swoimi zapytaniami lub sugestiami po wyczerpaniu kontaktu z kierownikiem sklepu i Biurem Obsługi Klienta sieci Biedronka, funkcjonującym od 2008 roku. Magdalena Koralewska zdobywała doświadczenie zawodowe pracując m.in. w departamencie HR, co pozwoliło jej na dogłębne poznanie zasad funkcjonowania sieci Biedronka, jej struktur oraz kluczowych kontaktów w firmie.

Uważam, że relacje oparte na zaufaniu i bliskości z klientami to podstawa w handlu. Dlatego cieszę się, że jako Rzecznik Klienta będę ich głosem. Mogę zagwarantować pełną otwartość na dialog i dogłębną analizę każdej sprawy, która do mnie trafi. Moje stanowisko jest niezależne od struktur Biedronki, ale chcę by efektem mojej pracy były również strukturalne zmiany w Biedronce. Dzięki temu nawet pojedyncze głosy będą realnie przyczyniać się do jeszcze wyższych standardów obsługi w całej sieci - podkreśla Magdalena Koralewska, Rzecznik Klienta w Polsce.

Klienci zazwyczaj w pierwszej kolejności kierują swoje pytania do kierownika sklepu Biedronka. Co ważne, aby mogli skorzystać z pomocy Rzecznika Klienta, powinni najpierw skierować swoją sprawę do Biura Obsługi Klienta. Jeżeli zgłaszający uzna, że zaproponowane przez BOK rozwiązanie nie jest dla niego satysfakcjonujące, wtedy może skontaktować się z Rzecznikiem za pośrednictwem przygotowanego w języku polskim formularza, w którym należy podać numer sprawy nadany wcześniej przez BOK.

Stanowisko Rzecznika Klienta w Polsce jest niezależne od struktur operacyjnych Biedronki, ponieważ raportuje on bezpośrednio do działającego od 2005 roku Rzecznika Klienta całej Grupy Jeronimo Martins.

Korzystając z 15 lat nauki, doświadczenia i spostrzeżeń z naszej działalności w Portugalii, teraz wprowadzamy to samo stanowisko dedykowane klientom Biedronki. Co jeszcze bardziej wzmocni i tak silne relacje z klientami sieci. Ta decyzja jest również dowodem o niezwykle ważnej roli Biedronki w grupie Jeronimo Martins i rosnących oczekiwaniach naszych klientów w Polsce. Jestem pewna, że Magdalena i jej nowa rola wniosą pozytywny wkład w codzienne funkcjonowanie sieci i umożliwią wprowadzenie zmian strukturalnych z korzyścią dla klientów Biedronki - zapewnia Inês Ribeiro de Carvalho, Rzecznik Klienta całej grupy Jeronimo Martins.

Biedronka wydłuża godziny otwarcia

W związku z aktualną sytuacją w kraju i obowiązującymi obostrzeniami, od 2 kwietnia br. sklepy sieci Biedronka wydłużają godziny otwarcia - będą czynne od godz. 6.00 do 24.00. Dodatkowo w tygodniu przedświątecznym, w dniach od...

Kolejne obostrzenia dotyczące swobodnego przemieszczania się w związku z ogłoszonym stanem epidemii

W związku z ogłoszonym stanem epidemii, polski rząd zdecydował o większym zaostrzeniu środków bezpieczeństwa ograniczając możliwość swobodnego przemieszczania się. Część przepisów z tym związanych zacznie obowiązywać od początku kwietnia.

ASF powraca. W Lubuskiem trwa walka z epidemią dziesiątkującą pogłowie świń

W cieniu pandemii COVID 19, trwa walka z epidemią dziesiątkującą pogłowie świń - ASF. Nowe, niepokojące sygnały skłaniają polskich hodowców do propozycji zaostrzenia zasad bioasekuracji. Przed kilkoma dniami, branżą hodowlaną wstrząsnęły informacje o wykryciu ognisk wirusa ASF...

Wysokie zagrożenie pożarowe w lasach

Według danych Instytutu Badawczego Leśnictwa istnieje wysokie zagrożenie pożarowe w lasach, także lubuskich. Poniżej załączamy odnośnik do mapy zagrożenia pożarowego lasu ustalanego zgodnie z metodą IBL przez jednostki organizacyjne Lasów...

Studenci i doktoranci Uniwersytetu Zielonogórskiego opuszczają domy studenckie

Zgodnie z nakazem Zespołu Antykryzysowego UZ i rekomendacją Głównego Inspektora Sanitarnego, studenci i doktoranci Uniwersytetu Zielonogórskiego opuszczają domy studenckie. Decyzję nakazującą opuszczenie akademików podjęto w związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia...

Minister Finansów Brandenburgii proponuje Polakom pobyt w kraju związkowym

Od 27 marca br. Polacy pracujący za granicą, po jej przekroczeniu będą musieli przejść obowiązkową 14-dniową kwarantannę. W efekcie Minister Finansów Brandenburgii proponuje Polakom pracującym za Odrą, by - po...

Lokomotywa ze Zbąszynka jest dziś eksponatem w Muzeum Broni Pancernej w Poznaniu

Przed kilkoma tygodniami na naszym profilu w serwisie społecznościowym zamieściliśmy zdjęcie lokomotywy, która przez blisko trzydzieści lat stała na stacji w Zbąszynku, będąc symbolem kolejowego miasteczka. Obecnie jako eksponat w...

Pierwszy w Polsce sprzęt do hipotermii leczniczej w karetkach neonatologicznych w Poznaniu, Bydgoszczy i Zielonej Górze

Dzięki współpracy Generali Polska, fundacji The Human Safety Net oraz Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ruszył pierwszy w Polsce projekt zastosowania hipotermii leczniczej w transporcie neonatologicznym. Noworodki z...

Kiedy choruje umysł…

Celem Międzynarodowego Dnia Zdrowia Psychicznego, obchodzonego 10 października jest zwiększanie świadomości społecznej, rozpowszechnianie informacji na temat zdrowia psychicznego oraz walka ze stereotypami. Chociaż najbardziej znanymi zaburzeniami psychicznymi są depresja i schizofrenia...

Mieszkaniec Świebodzina dokonał rozboju na stacji paliw w Sędzinku

Policjanci z Nowego Tomyśla zatrzymali sprawcę, który minionej nocy dokonał rozboju na stacji paliw w Sędzinku. Funkcjonariusze użyli broni, by zatrzymać uciekającego napastnika.

Gmina Skąpe. W tragicznym wypadku zginęło pięć młodych osób

Prokurator Rejonowy w Świebodzinie poinformował o tragicznym wypadku, do którego doszło we wtorek (10 grudnia br.) nad ranem w pow. świebodzińskim. Do zbiornika wodnego przy drodze pomiędzy Ciborzem, a Skąpem...

Sąd Najwyższy nie uwzględnił skarg kasacyjnych Towarzystwa Chrystusowego w sprawie odszkodowania dla pokrzywdzonej kobiety

Sąd Najwyższy oddalił skargi kasacyjne wniesione od wyroku Sadu Apelacyjnego w Poznaniu przez Towarzystwo Chrystusowe dla Polonii Zagranicznej i Dom Zakonny prowadzony przez to stowarzyszenie. Od pozwanych zasądzono rentę i...

Copyright © Lubuskie Miasta. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Please publish modules in offcanvas position.